יום שישי 2014/12/19 |  22:11
         
 
         
     
 
           
           
   على خطى داعش ابن عصام زهر الدين يتباهى بقطع الرؤوس!        بالفيديو : مستشفى ميداني إسرائيلي عالج 1400 مقاتل من الثوار السوريين.        أستشهاد تحت التعذيب في سجون النظام السوري طبيب شاب من مجدل شمس        كمين يوقع 15 جنديا للنظام في خان الشيح و اللجان “الدرزية” تبحث عن هدنة        الشرطة : ساعدونا بالبحث وراء ً مراد شبل ً من عسفيا المشتبة بمحاولة قتل آخر بعسفيا         العثور على أكثر من 230 جثة في بادية الكشكية، وما لا يقل عن 900 أعدموا      
   
     
     
     
 הוספת מודעה
ציוד לגלידריה כולל וטרינה , מכונת ייצור גלידה, מכונת יוגורט וגלידה אמריקאית ועוד
/ 0528656508
 
דרוש קבלני שיפוצים בחיפה והצפון
דרוש קבלני שיפוצים / 0528394494
 
החלפה או מחפסים לקנות בית
דלית אל כרמל / 0549160255
 
facebook
kangaroo
kangaroo
kangaroo
 
youtube
kangaroo
  
على خطى داعش ابن عصام زهر الدين يتباهى بقطع الرؤوس!
بالفيديو : مستشفى ميداني إسرائيلي عالج 1400 مقاتل من الثوار ..
أستشهاد تحت التعذيب في سجون النظام السوري طبيب شاب من مجدل ش..
كمين يوقع 15 جنديا للنظام في خان الشيح و اللجان “الدرزية” تب..
الشرطة : ساعدونا بالبحث وراء ً مراد شبل ً من عسفيا المشتبة ب..
العثور على أكثر من 230 جثة في بادية الكشكية، وما لا يقل عن 9..
مصرع شخص من النقب بعد إطلاق عيارات نارية على سيارته عند مفتر..
الشرطة : الشرطي "المخبر" المعتقل المشتبة بجرائم جنسية من سك..
تطورات خطيرة تهدد امن جبل الدروز ودروز الجولان السوري
وصول المحامية معالي لطفي سلوم إلى شهبا
  
הרוחות מסרבות להירגע אחרי כתבתה המקוממת של "אורנית רז"

21/01/2013 16:35:51
עבר שבוע מאז פרסום הכתבה : "בנייה לא חוקית ? בכרמל זה מותר" , 
והרוחות מסרבות להירגע .
שוב אנו מביאים בפניכם את המאמר ומקצת מהתגובות ,
ושוב אנו שואלים :
כמה נמוך אפשר לרדת ?!


אורנית רז

בנייה לא חוקית ? בכרמל זה מותר
 
 
כביש אספלט שנסלל באופן פרטיזני וללא היתר , חוצה את השמורה מדליית אל כרמל ועוספייה לכיוון כביש 4 . משום מה את המדינה זה לא מעניין .

דומה שבנייה לא חוקית אסורה מדירה שינה מעיני רשויות החוק רק כשהיא נעשית על ידי יהודים, וקשורה לעצי זית. דין אחר יש, מסתבר, כשהיא נעשית באופן בוטה על ידי מיעוטים במרכז הארץ, והעצים הם לא יותר מעצי אורן. ברוכים הבאים לשמורת הכרמל. מה שנותר ממנה, ליתר דיוק.

כביש אספלט שנסלל באופן פרטיזני, ללא היתר, חוצה את השמורה מדליית אל כרמל ועוספייה לכיוון כביש 4, בית תפילה, הרי אשפה, אתרי פסולת בניין ועוד הפתעות מתגלות לבקרים. פורעי החוק לא צריכים לאמץ את אסטרטגית "11 הנקודות", לבנות, להפקיע ו"לעשות לשלהם" באישון לילה. הם פועלים בגלוי. לאור יום. קל להבין למה. מודל הפעולה של המדינה שננקט מול הבניה הלא חוקית שלהם הוא: "אחד פלוס אחד". למשל, סללתם כביש לא חוקי? המדינה תמשיך לכם אותו. הפעם, בתמיכת משרד הפנים.

מזה שנים רבות יש רצון של אוכלוסיה מצומצמת לחבר את כביש דליית אל כרמל ועוספייה אל כביש 4 דרך היישובים ניר עציון, ימין אורד ועין הוד. הנושא נבחן לפני ולפנים ונפסל. בפועל, אלה צפצפו על ההחלטה ועל החוק וסללו את מרבית הכביש בעצמם. עכשיו הם מבקשים שהמדינה תמשיך אותו. המשרד להגנת הסביבה, רשות הטבע והגנים, החברה להגנת הטבע - כולן, מתריעות על הנזק הבלתי הפיך שיגרם לחי ולצומח של פארק הכרמל. כביש שהמוטבציה היחידה לסלילתו היא קידום אינטרסים מסחריים מצומצמים. אל מול זה, תימשך הכחדתו של אחד הפארקים האחרונים במדינת ישראל.

לזה, מלווה פגיעה קשה ביותר באיכות החיים של תושבי היישובים, שומרי החוק, שכביש זה מתכנן לחצות - ולא פחות חשוב במפגע תחבורתי ממדרגה ראשונה.


שכחנו את השריפה

כאמור, כל הגופים המקצועיים שבחנו את הנושא, פסלו באופן גורף סלילת כביש שכזה. אלא שיש מי שמנסים להמציא טיעונים אחרים. אחד מהם הגדיל ועשה כשניסה לאחרונה לטעון כי יש צורך בכביש זה כ"כביש מילוט". ניסיון יפה, אלולא תוואי הכביש היה מוביל ישר אל תוך האש.

רק עכשיו ציינו שנתיים לשריפה הגדולה בכרמל. אנחנו מריחים עדיין את ריח השרפה באוויר אך נראה שיש המריחים את ריח הבחירות. אי אפשר להסביר אחרת את הניסיונות ל"מחטפים" שנעשים

על ידי פקידי ממשלה, בשביל להכשיר את השרץ. נראה, שהשריפה הייתה רק ה"פרומו" לערעור החיים שלנו בכרמל. ההמשך, כך מסתמן, לא יגיע בצורת אש, אלא עם הרבה הרבה אספלט ועם הרבה "קומבינות" של פולטיקאים, המנסים לזכות בקולותיהם של אלה המצפצפים על החוק.

לנו, שומרי החוק, לא נותר אלא להתפלל שיימצאו שרידים של קברי קדמונים/צדיקים/ נימולים בתוואי דרך המתוכננת. נראה אז את פורעי החוק מתמודדים עם ציבור החרדים. נראה אז את משרד הפנים.



חייל דרוזי, 13/01/13 16:42
 
 אתם מאשמים את כל העולם באינתיפאדה ולא מאשמים את המדניות של הממשלה והעם שדוחף אותה כמה שיותר ימינה..
תתבישו לכם את מי אתם מאשמים את החברים שלכם לנשק??? תדעו לכם דבר אחד הדרוזים הם לא צד''ל ,במוח או בכח נקח את מה שמגיע לנו


********************

אחת, 08/01/13 16:10


יש לזכור שאת הרעיון לאינתיפאדה הראשונה העלו הדרוזים במהומות בית ג'אן
והאחרים ראו כי טוב

********************

שי המקורי, 08/01/13 15:27

הדרוזים הם אוכלוסיה פורעת חוק . הכפרים שלהם והסביבה מטונפים בפסולת
זאת בנוסף לבניה הפיראטית שנוגסת מפארק הכרמל
המדינה מפחדת להתעמת איתם וכולנו סובלים

********************

שאול ו, 08/01/13 16:27

אפשר להתיחס לנפגעים מנפילה מהגשר,ואפשר לתקן הגשר .
אנשי הארץ הזו,וכתוצאה מכך מוסדותיה הרלוונטים, לא מזהים הפגמים בגשר,ונזעקים לטפל בנפגעים לשמע צעקות, כך זה הרבה שנים, וימשיך להיות הרבה שנים.
גדול עלינו לזהות הפגמים בגשר,ככה אנחנו, אלו היכולות שלנו,וכך נמשיך בדרכנו שבה כל אחד זוכה לטיפול ע''פ עוצמת צעקותיו.
כשהגופים הרלוונטיים שקועים בתרדמת,נותר לנו לראות האם בכוחם של צעקות אורנית להזיז משהו.

********************


א.א.צפון הנגב, 08/01/13 17:00

 

ועדת חקירה

אחרי בדיקה מעמיקה קלמן ממעריב
לא יתן שיהיה רמטכ''ל דרוזי.
יש לקחת את נוער חוף הכרמל ולקרא לכל הירוקים להפגין בנתיב לנטוע עצים להעביר פקאות להזעיק התקשורת השר ארדן וכו וכו וכו

*********************

דרוזי בהלם, 08/01/13 17:12

אין מילים

כמה שנאה וכמה הטעיה. שופכים את דמם של הדרוזים בכרמל שכולם פורעי חוק. אני בהלם מוחלט! אם יש מי ששמר על הכרמל זה הדרוזים והצדקנים אסור להם לדבר על שמירת הטבע.
ואגב, מי זאת הכתבת הנסערת?

********************

מישהו, 13/01/13 21:11

אתם היהודים!

אתם בונים איפה שבא לכם ומתי שאתם רוצים .. המדינה הפקיעה אדמות של הדרוזים ונתנה ליהודים .. דרוזים בונים באדמותיהם שלהם .. ואתם בונים בהתנחלויות באדמות שהם בכלל לא שלכם - אם זה לא מפר את חוקי המדינה - אז זה מפר את חוקי האנושות !! תתביישו לכם .. אתם מחפשים כל תירוץ כדי שרק יהודים יהנו בארץ הזאת - זאת הארץ שלנו ותישאר שלנו ואף אחד לא ימנע ממנו לבנות כאן.. ואתם מדברים כאילו סב סב סבא שלכם היה בכרמל - כאילו הוא לא היה באירופה ורק לפני 50 שנה ידעתם בכלל מה זה הכרמל!

********************

ציונה, 09/01/13 08:26

מדובר באפליה אסורה, רק שבג''ץ בכל מה שקשור בערבים ממלא פיו מים.

*********************


רן, 08/01/13 17:54

קראי להם בשמם-דרוזים!

דרוזים שמם - ד ר ו ז י ם והם יביאו למפלגת השלטון את הקולות הנדרשים עבור אתנן מספק..

*********************

כרמליסט, 08/01/13 17:58

הדרוזים מתרבים ומצפצפים על כולם


*********************

כרמל, 08/01/13 18:01

המצב עוד הרבה יותר חמור ממה שמתואר !!!

יש נסיון טיוח בשביל לא לעורר מהומות. מעניין מי יעיז לטפל בתפוח האדמה הלוהט...

*********************

מלק, 08/01/13 20:02

כתבה נכונה ועצובה- אתם הפלוטיקאים איפה האכיפה

בארץ יש שתי אוכלוסיות , אלו שבוחרים לשחק לפי הכללים והם נדרשם להתרים, הטלים , קנסות וכן'
ויש אוכלוסיה שחיה לפי הכללים שלה ללא ציות לחוקים והמדינה בשבילה זה רק מסחטת כסף.

*********************

הסכמתי איתך עד לקטע האחרון., 08/01/13 23:47

לדרוזים הפורעים לא קראת בשמם. אבל את החרדים הצלחת לתקוף בלי שהם שייכים


*********************

יואל, 09/01/13 06:25

מדוייק לחלוטין

רשויות החוק מפחדות ולא מגיבות אל מול מעשיי בריונות והשתלטות של הדרוזים בכרמל תראו את הבניה בהר שוקף !!! תראו את הדרכים שהם פרצו עם טרקטורים לבקעת אלון תראו איך מאבן עם דגל שהם החליטו שזה מקום קדוש נולד בניין באמצע בקעת אלון ונסללה אלין דרך והכל ללא תגובה
אפסות ורפיסות ידיים של השילטון אין משילות באיזור דליה ואוספיה !!!


**********************

סמי, 09/01/13 09:14

צודקת!!!

הכתבת צודקת, מה זה כביש בלב שמורת טבע, חיי החיות
חשובים מחיי ורווחת האדם.
מה זה הפקעת קרקעות להתנחלויות בלתי מאושרות? לעומת החטא של סלילת כביש.
מה זה תוכניות מתאר ארציות והפיכת קרקעות פרטיות לשמורות במיוחד בקרבת כפרים ערביים לעומת הקמת התנחלות בבוקר, פינויה בערב וכך הלאה?
מה זה הקמת ישובים חדשים או הרחבת תוכניות עיור, לטובת סקטור אחד בלבד על חשבון אדמות המנהל ומשאבי הטבע ביחס לפריצת כביש זה?
מה זה אם לא גזילת קרקעות שיטתית?
גבירתי בהיותך אקדימאית בעלת תואר ד''ר, הייתי מצפה שתכתבי ברמה המתאימה לתואר שלך, מנקודת ראות אובייקטיבית ולא רק סובייקטיבית, לבחון בכלל המגזרים, המקרים ולא רק מגזר אחד. התואר שלך צריך לשמש לך למחקר נכון ולא מוטה ואף צריך להיות מהיימן, בכתבתך איבדת תכונות אלו. וחבל.


********************


ג'מילה מפקיעין, 09/01/13 10:16

 

לדרוזים חסינות מפני העמדה לדין בעוון ירי חטיפת שוטרים ובניה ללא היתר


********************

מיכה מהכרמל, 09/01/13 10:43

מענין אם יהודים היו בונים כרצונם בשמורות הטבע של הכרמל תוך 5 דקות היו מפנים באלימות, קונסים אותם, התקשורת מאשימה אותם כפושעים ולבסוף מעצר במשטרה.
העיקר שהערבים בוכים שהם מקופחים, והיהודים עוד תומכים בהם ומצביעים למפלגות שמאל, ועוד לאחת שהצביעה למפלגת חד''ש... כמה עלובים אתם.
רק למה כולנו צריכים לסבול בגללכם?


********************

דרוזי, 10/01/13 08:34

משרד הפנים אשם מי שעבריין בסיפור הזה. זה משרד הפנים ופקידיו הקטנים שלא עושים את התפקיד שלם לאבטחת דיור לאנשים בכרמל שהינה זכות יסוד ובסיסית. זה גזעני מאוד להגיד שהדרוזים פורעי חוק.. למה היהודיים באיו״ש לא נתקלים באותה בעיה ? והם נאלצים ... פשוט נאלצים בגלל האטימות דל המדינה לבנות ללא היתר.. זה קשור לקבוצה אתנית כזאת או אחרת. זו סוגיה אזרחית וצריך לטפל בה ויפה שעה אחת קודם


********************

חייל דרוזי, 13/01/13 17:13

גם לנו הדרוזים לא נשאר אל להתפלל כי בג''ץ לא עזר לנו

לעזוב אותנו לרוחנו ולא להפקיע לנו יותר אדמות ... כחו את הכביש ותחזירו לנו 75% מאדמות שלנו הפרטיות שהמדינה הגזענית הזאת הפקיע לנו (על פי חוק שהם עשו לעצמם) ץץץ בוזזזז גדולללל

********************

חייל דרוזי, 13/01/13 17:09

לידעתך אדון פלצן שהאזרח בכרמל משלם ארנונה כמו בחיפה באחוזים של 80 - 90 אחוז והשטחים שעליהם בונים את בתהם הם שטחים פרטיים שבבעלותם הפרטית ולא של המדינה (אגב אני לא מדבר על השטחים שהמדינה הפקיעה מהדרוזים מדובר על 75% הפקעה של אדמות פרטיות) את מדבר כאילו בונים בתים על אדמות של אבא שלך או של סבא שלך ... תתביש לך ולך תחפש אדמות באירופה או מאיפה שבאת את והמשפחה לך.


********************

אבי, 12/01/13 18:15

השתלטות עויינת על הכרמל

הדרוזים עושים כל העולה על רוחם בשטחי הכרמל, והכביש המגעיל אותו הם סללו הינו רק סימפטום. הם בונים בתים ענקיים על חשבון שטחים ירוקים, כנראה מתוך ידיעה שרשויות החוק לא רוצות להתעמת איתם. הם שופכים זבל בכל מקום, כנראה כי אין פינוי זבל שכן רק מעטים משלמים ארנונה.
למעשה זכויותי כאזרח שומר חוק נפגעות באופן אנוש על ידי המדינה שלא אוכפת על חלק מהאזרחים את החוקים שנאכפים על אזרחים אחרים. הכרמל נאכל אט אט לטובת מעטים על חשבון כלל הציבור, ורשויות החוק שותקות.


**********************

שכן של הדרוזים, 13/01/13 14:45

תסתכלי במראה

מה קורה בטבעון בדקת שם ? מה קורה ביוקנעם בדקת שם ? מה קורה בנשר בדקת שם? מה קורה וקרה בדניה בדקת שם ? מה קורה באוניברסיטה בדקת שם ? קודם תסתכלי במראה ותראי שכתבתך מגמתית ביותר ,ובמקומך הייתי עושה כתבה הפוכה לחלוטין שצריך להכשיר קרקעות עתודה לכל החיילים המשוחררים הדרוזיים והמבין יבין.

 
********************


חייל דרוזי, 13/01/13 17:01

 

אורנית רז תתבישי לך איפה היית כשהפקיעו 75 אחוז מהאדמות של הדרוזים בכרמל את מדברת על כביש שקיים שם מאז ימי העות'מניים
כך זה במדינה של היהודים כמו שאומר מר נתניהו ליהודים מותר הכל ואם אין חוק אז עושים חוקים משלהם שלא יעברו על החוק עליק כאילו...
אנחנו כאן בכרמל מלפני שחשבתם להקים כאן מדינה שמרנו על הכרמל ועל הנוף שאתם נהנים ממנו היום כתבות כאלה מביישת אותכם (אחינו היהודים) ולא אותנו.

**********************

מבקר המדינה - אחת לחודשיים, 13/01/13 22:05

צודקת אבל......

לכל המתלהמים להירגע, אנחנו הדרוזים לא פורעי חוק למרות שיש בקרבנו גם כאלה. לצערי המדינה חוטאת ובגדול, כך שבלי תוכניות מתאר ובלי פיתוח יזום תמיד נעסוק ב"כיבוי שריפות", קודם כל נבנה כדי להמשיך את חיינו ואחר כך יאשרו לנו. בכל מקרה בלי ביוב ובלי תשתיות - חשמל בדרך כלל שנתיים שלוש מהשכן ורק אח"כ חיבור חוקי וכן הלאה. מאז קום המדינה לא קם יישוב דרוזי אחד נוסף במדינה ואת האדמות והשכונות שהופשרו לבנייה אפשר לספור על יד אחת.
ריבוי (שדרך אגב במגזר הדרוזי הוא הנמוך ביותר בישראל) הוא דבר טבעי כך שלמי שיש פתרונות טובים יותר מזה שהמדינה תיקח אחריות ותעשה את הצעד הראשון שיגיד.


*********************

חלבי, 14/01/13 20:40

לגב רז

מדבריך רואים שאת גזענית מילדה אני לא יודע אם את הכרת את אביך... אנחנו קימים פן לפני שאת עלית לארץ...כמה שאלות אליך האם ראית את הבניה ליד האונברסיטה בדניה רמת אלון הבניה ליד הים את יודעת כמה עצים עקרו שם
כמה עצים עקרו איפוא שבנית את ביתך בניר עציון את הקלניות את הרקפות את הביוף שלך זורם לים לסיום אני חושב שאת ורק את ביקום הזה הוא נזק לטבע

*********************

סימה - תושבת דלית אל כרמל, 15/01/13 23:17


 

בנייה לא חוקית בכפרי הדרוזים בכרמל

רוצה לעדכן אותך שהכביש שדיברת עליו נסלל על אדמות תושבי המקום שתרמו מחלקותיהם לכביש, זה כביש פרטי.
דבר שני על האדמות שלנו אף אחד לא יתוקח איתנו, המדינה לקחה מאיתנו המון אדמות בלי לשאול ובמיוחד באיזור יוקנעם ובשאר האיזורים הסובבים את הכפרים שלנו.
החלווה שאת מדברת עליה זה מקום קדוש לצדיקה דרוזית מלפני מאה שנים, כפי שאני יודעת המדינה שומרת מקומות קדושים.
חוץ מזה אין לנו תוכניות בניה מאושרות מהממשלה על"מ שנדע איפה הגבולות של הכפרים.
בסוף הרגשתי שאת רוצה לכפות עלינו דעתך ולגרש אותנו, אל תחשבי על זה בחיים שלך כי אנחנו ידידים ואנשים טובים שיכפת להם את המדינה ואת העם היהודי.


********************

עידן, 16/01/13 17:36

נמאס כבר מהבריונות הדרוזית . זה לא פעם ראשונה שמדברים על זה

אז מה עם עושים צבא ? גם אני עשיתי ועדיין זה לא מאפשר לי להפר חוק

ויתרו להם יותר מידי וממיעוט הם הופכים לקבוצה שאנשים בה חוטפים שוטרת , מתפרעים בפקיעין ולפי התקשורת היו גם יריות בשפרעם על שוטרים אבל בשל קשר הדם לא מדברים איתם . נמאססססססס כבר מההתנהגות הזאת


*********************

חלבי, 17/01/13 17:00

ל רז

שכחת כמה דברים השריפה הראשונה הייתה בידי לולן מניר עציון שסרף נוצות עופות והשריפה הגיעה עד טירת הכרמל את יודעת שאסור לנו בכפרים לבנות מעל 3 קומות??? למה את לא מדברת על התנחליות הבלתי חקיות על זרמת הביוף לתוך הוודיות אני אישית עברתי מעוספיה לחיפה בגלל שלא קבלתי אישור בניה אני מפתיח לך בעוד עשור נכבוש את חיפה לפי בקשתך

**********************

תושב הכרמל, 17/01/13 21:52

קומץ מפירי חוק עושים נזק אדיר

מדובר בטענה עניינית וספציפית. קומץ מפירי חוק שעושים נזק אדיר לסביבה. בתופעה הזו צריך להלחם. אין כל כוונה להשחיר ציבור שלם וחבל שיש פוליטיקאים ושאר אינטרסנטים שמנסים לעוות את הנאמר

**********************

דרוזי גאה, 18/01/13 12:49


 

כלב נובח לא נושך

לא מספיק לך כל השטחים שלקחה לנו המדינה וגם מתחצפת ומאיימת בחרדים שלך?נראה מי מהחברים שלך מעיז להתקרב אלינו ותראי עם מי יש להם עסק חתיכת גזענית


 


 

 

 

הוספת תגובה
שם (לא חובה)
דואר אלקטרוני
 (לא חובה)
הציגו את כתובת הדואר האלקטרוני שלי באתר
נושא
תוכן (לא חובה)
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר
0 | 0   
1. דרוזי
אני קורא פה תגובות ולא מופתע מהגזענות שלא נגמרת כאן תראו סיפור של חתיכת כביש העם הזה שכח אותנו. אני מ״פ בצבא לפני שאני מעיר לחיילים שלי אני מסתכל במראה אם אני מדוגם אבל אתם עם שנותן ביקורת על אחרים בלי שתבדקו את עצמך אני שואל את עצמי שאני רואה דברים כאלה מה נסגר פה הם לא אומרים לעצמם שעם המוסלמים אנחנו לא מסתדרים עם הנוצרים לא ניסינו להסתדר עם הבדואים אין מה להתקרב אז מה נשאר לכם אותנו גם איתם אנח..
להמשך התגובה
פשוט נמאסתם   (21/01/2013 18:44:51)
1 | 0   
2. 
תושב עוספיא אנחנו נמשיך לבנות על האדמות שלנו ונמשיך לבנות בתים גדולים ויפים תוכלי את הלב כתבת מטומטמת לנו אתם קוראים ברברים אתם העולם כולו קורא לכם ברברים בנייה בשטחים מה זה אדמות שלכם הצחקתם את כל העולם דעי לך אם לא יהיה מקום בכרמל לזרוק הזבל הזבל ייזרק בחצר שלך את הגועל והתסכול שלכם תשמרו לעצמכם דרוזי זה לא עוד אחד הפעם הדרוזים יקראו לילד בשמו
  (21/01/2013 19:33:02)
0 | 0   
3. לא מפתיע
אני קורא את התגובות ביום שלפני הבחירות ולא מופתע בכלל מהגזענות של היהודים שחיים במדינה וזכותם לכתוב ולהגיד עלינו מה שרוצים הרי אלה הימניים אבל אני מתבייש בדרוזים שלנו שהולכים ומצביעים בעד מפלגות ימניות
עספאני   (21/01/2013 20:22:52)
0 | 2   
4. חברה, פרופורציות!
אני חושבת שאתם לא צריכים לקחת ללב את מה שהכתבת הזאת אומרת (ומי היא בכלל? בחיים לא שמעתי עליה!). בקיצור, אין ממה להתרגש. אז היא כתבה, היא יכולה לכתוב מה שבא לה. אני רק לא מבינה איך זה הגיע לאינתיפאדה. מה הקשר בין הדרוזים לאינתיפאדה?
בקיצור, אנשים רושמים פה שטויות וחצאי אמיתות מבלי לבדוק לפני זה, מה שמוכיח שצריך להפסיק להתעסק בשטויות ולהתמקד בעיקר. ולמס' 1ו- 2 לנו היהודים יש המוןןןן ביקורת עצמית!..
להמשך התגובה
יהודיה   (21/01/2013 21:51:10)
0 | 0   
5. וליהודים מותר לסלול כבישים...
הם מפקיעים אדמות של פלסטינים ושל ערבים בארץ. בונים עליהן, מקימים יישובים, סוללים כבישים, מפתחים ובונים תעשיית ענק וכל זה בחינם (בהפקעה!)... אתם היהודים (לא כולם כובן) רוצים הכל בחינם ולא רוצים מאף אחד להתפתח ולהתקדם, לא כלכלית, לא חברתית, לא אקדמאית ולא כלום. תמיד תמשיכו לחפש את המריבות ואת האופציה להוריד את כל אחד שמצליח (אפילו בינכם לבין עצמכם)... תפסיקו עם הגזענות שלכם. די, לא נמאסתם! לאן זה יו..
להמשך התגובה
מעוספיה   (21/01/2013 22:02:41)
0 | 0   
6. דרוזים לנצח
לידיעתך את עושה כותרות על חשבוננו כי מי בכלל מתייחס אליך ההבדל בין הדרוזים ליהודים שאנחנו בונים על האדמות שלנו ואתם בונים על אדמות של אחרים כמו המתנחלים וכמו לפני 65 שנים ואגב שהגעתם לארצנו לפני קום המדינה מי עזר לכם חוץ מהדרוזים שנתנו לכם אדמות לגור ולבנות ואדמות לבסיסי צהל לרז כל מה שאמרת על הכרמל אין לך זכות כל אחד עושה מה שטוב לו בבית הרבה ישראלים שנוסעים לחול משאירים הרבה טינופת שם וגם..
להמשך התגובה
לרז   (21/01/2013 22:29:08)
0 | 0   
7. מדינה גזענית וצבועהההההה
על מה אתם מדברים אתם בלי הדרוזים לא שוום אתם רק רוצים לקחת האדמות שלנו אבל כנראה חולמים על זה אף אחד בעולם כולו יוכל לעשות משיהו או לקחת ואם שופכים זבל כי אתם עם זבלל לחלוטיןןן גועל נפש רואים מה שמתאים לכם אבל מה שהדרוזים עושים למדינה משרתי ונאמנים זה כלום אצלכםםם חסרייי כבודדד אתם חבל להגיד לכם לתבייש כי אתם לא יודעים לתבייש רק לגנוב תחזרו לאירופה אלה אדמות שלנו ולא שלכם ואם יהיה הפעם משיהו אתם ה..
להמשך התגובה
דרוזיי   (21/01/2013 22:36:46)
0 | 0   
8. הכרמל
ניר עציון ועין הוד ואורן הם מיעוט שלא יחליט לאוכלוסיה של 25 אלף תושבים דרוזים בכרמל לא נתן לכם להתנחל לידינו ולהתגנב לאדמותינו כמו שעשיתם למוסלמים ובגדה המערבית ובקשר לטינופת אז תשאלי את איכות הסביבה למה לא דואגים לטינופת כי אין כסף להזרים למועצות יש כסף רק למתנחלים ולחרדים האוכלי חינם

אורנית רז   (21/01/2013 22:38:33)
0 | 0   
9. תגובה למגיב הראשון
מה עם הדרוזים? גם הדרוזים טיפהה לא בסדר נכון?
כמה דרוזים יש שאומרים שאנחנו בונים אלק "לא חוקי" בהתנחלויות? כמה דרוזים יש כמו סעיד נפא דוגמא ששונאים יהודים? אתה אומר שאתה מ"פ בצבא תתחיל בביקורת עצמית גם לא רק בתוך הצבא אלא גם בחיים מחוץ לצבא אתם לא מלאכים ומי ששונא דרוזים דרך אגב לא קורא לכם דרוזים בכלל הטענה זאת שררוזים זה ערבים כמו כל הערבים וכמו הערבים הנוצרים והבדואים ) את ההפרדה הזאת שאתה ע..
להמשך התגובה
מתן   (21/01/2013 22:45:30)
0 | 0   
10. שנואים
בגלל אנשים כמוך ומלפני דורי דורות,ובכל המדינות בעולם שיהודים גרו שם הייתם עם שנוי !!!!כי תמיד אהבתם רק את עצמכם,ושירתם וקדמתם את האנטירסים של העם היהודי!!!לא ראיתם צורכי החברה שתמכה ונתנה לכם!!!אלא להפך פעטתם בהם!!לכן אתם עם שנויי וכך תהיו עד סוף העולם!!תסתכלי מה קורה עכשיו במדינה ??!!!אפילו ארצות הברית שכל השנים עמדה לצידכם ,מר ניתניהו פעט בה!!!מי אוהב אותכם?!!תגידי!תוכלי להצביע ?בטוח שלא!!אתם עם..
להמשך התגובה
אמירה   (21/01/2013 22:56:39)
9 | 0   
11. למס' 4 אהבתי את מה שכתבת חוץ מהמשפט האחרון .. שתדעי לך אנחנו לא נעבור לסוריה חבובה זאת הארץ שלנו לפני שתהיה שלך ואתם לא עושים לנו טובה עם "הדמוקרטיה" הגזענית הזאת שלכם .. גם את מוזמנת לעבור לאירופה למקום שממנו הגעת לכאן
מישהו   (22/01/2013 00:14:29)
0 | 0   
12. מהתגובות כאן רואים באמת, מי הגזענים , הספיקה לכם אישה אנונימית אחת, שספק אם מישהו בכלל מכיר אותה, ואמירות שנאמרות כמעט בכול הזדמנות אפשרית, הספיק לכם על מנת להיציא אותכם משלבתכם, ולהוציא מכם את כול הרוע והשנאה שלכם קלפי האחרים, ואתם באים לטעון לגזענות של האחרים קלפיכם,. נו, באמת, תחזרו על השורות שכתבתם כאן, ותראו עד כמה אתם טובלים עד מעל לראשכם בגזענות,. מסתבר שאנחנו הדרוזים חושבים שלנו מותר להביע את כול מה שמציק לנו או כואב לנו לגבי כולם, ולא משנה מי ומה,. אבל, לאחרים אסור לומר עלינו מילה אחת שלא תמצא חן או תנעם לאוזננו,. ממש הדמוקרטיה אצל הדרוזים היא לתפארת,. ואתם מחשידים את האחרים בחוסר דמוקרטיה,. זה רק יכול להעיד על האופן שבו אנחנו מתייחסים לאחרים וגם לעצמנו,. מתי נתבגר ונלמד להתבקח ולהתמקח באופן ענייני, מבלי להסכים, אך מתוך נכונות להקשיב לדעות אחרות ולדעת לכבד דעות שונות ולא לפסול אנשים בשל דעותיהם?, מתי נתחיל סוף כול סוף להבין שגם אנחנו לא תמיד הכי צודקים והכי נאורים והכי ישרים והכי מושלמים?, בדיוק כמו כולם,. ביום שנלמד לנהוג כך, לא נצטרך יותר להוכיח לאחרים ולא לאצמנו שום דבר, כי הדברים ידברו בעד עצמם, והמציאות שאנחנו נבנה וניצור וניזום כאן היא זאת שבסוף תכתיב לכולם את מה שאנחנו מאוד היינו מאחלים לעצמנו כחברה וכעדה,.
מונהאל טריף, ירכא   (22/01/2013 01:34:34)
0 | 0   
13. תגובה ....
זה ידוע שהיהודים אינם מבדלים בינינו לבין אויבהם .בראש היהודי הישראלי יש ערבים ואנחנו בינהם ויש יהודים אזרחים סוג .א .. הם לא יודעים שאנחנו בעצם בעלי הבית .והם זרים
  (22/01/2013 11:15:25)
0 | 0   
14. מדהים שהדרוזים תמיד אוהבים לשחק אותה מלאכים
היהודים גזענים (כן רבתם גם עם הנוצרים מי שהגבתי לו שלא תשכח את זה)
נעזוב את זה עכשיו אבל
מה קרה לפני כמה עשרות שנים שיהודים תושבי פקיעין שגרו בפקיעין כל הזמן רצו לגור שם רק הם נאלצו לעזוב בגלל ההתנכלויות של הדרוזים במקום שזרקה עליהם אבנים וכו'
מה קרה לפני שנתיים שאתם (אני אומר אתם ומתכון לדרוזים בסגנון שלך) צעקתם מוות ליהודים בכפר סמיע בגלל איזה אנטנה (לא פחות מכביש) ואל מה אתם מתלונני..
להמשך התגובה
מתן   (22/01/2013 11:21:12)
0 | 0   
15. אם כולנו נהיה נגד החוק
נקבל מה שנרצה כמו החרדים אפילו משכורת חודשים בלי לעבוד בלי כלום אם אתה הולך לפי החוק אתה סתם אפס במדינה הזאת
מישהו   (22/01/2013 12:09:52)
0 | 0   
16. גזענות יהודית
ידוע בכל היולם שהעם היחידי שכובש עם אחר בעולם הוא העם היהודי,,,,,,,אגב אנחנו חיינו בצבא עם היהודים ובחיים לא השתכנעתי שיהודי יכול לחיות עם דרוזי,,,
המבין1   (22/01/2013 12:16:44)
1 | 0   
17. ל רז
במלחמת עמוד ענן ארחתי שתי משפחות מאשקלון בבית שלי שהוא לא חוקי והם נסעו דרך ניר עציון ואת מה עשית???? בטוח ברחת לחול
מסטפא   (22/01/2013 12:56:51)
0 | 0   
18. ישראל
כבר נמאם מכל היהודים אתם מותר לכם הכל לבנות בשטח שלנו ולהבקיע אדמות לא להרחיב מתאר ולחנוק אותנו מותר אנחנו לפניכם במדינה ואנחנו משרתים בצבא ומגינים עליכם אז תזהרו שיום אחד הדרוזים יצאו לאינתפאדה ויחרב עליכם עולמכם כי כבר כל העולם שונא אותכם כנראה מה שמותר לכם אסור לאחרים אתם טועים בגדול אתם לא יודעים מה שמחכה לכם אז תתעוררו גם כלפי אחינו הערבים כי כולנו ערבים גאים אחרת תחיו בגהנום שעוד לא ראיתם
כאמל   (22/01/2013 14:10:56)
0 | 0   
19. מתנהגים כמוהם נותנים להם להשכיר
חברים הכסף עצם את עינכם למה לתת להם לגור בעספיא למה להכניס אותם אליכם הביתה וששנו חברים עד הבית והאדמה.אבל זה היה צפוי החנפנות שלכם הפכה אותכם לסוג ג' אנחנו דוזים ורק דרוזים לא חצי חצי כמוכם. ילה מגיע לכם

דרוזי
מגיע לכם אנשי הכרמל   (22/01/2013 20:45:38)
0 | 0   
20. למונהאל טריף
אותה אישה אנונימית שספק אם בכלל יש מישהו שמכיר אותה - הצליחה להוציא גם אותכם (היהודים) ואת כל הרוע שיש בכם וכל הגזענות נגד הדרוזים .. תראה מי התחיל בתגובות הגזעניות ואחר כך תבוא בטענותיך ... אתה פשוט בן אדם בלתי נסבל שרק בגלל שאתה יהודי אתה תמיד נגד הדרוזים ובעד היהודים - כנראה שאתה הכי גזען מכל אלה שהגיבו לכתבה (גם דרוזים וגם יהודים) .. כך שאפילו אם אתה רואה עוול ואפליה מצד היהודים אתה תמיד בצד ש..
להמשך התגובה
דרוזי   (22/01/2013 21:29:11)
0 | 0   
21. למספר 14 "מתן"
מה קרה כאשר אתם (יהודים בסגנון שלך) צעקתם כל יום וכל שעה במגרשים ברחובות בקניונים ואיפה שבא לכם "מוות לערבים"? או שערבים הם חיות ומותר להגיד להם את זה ורק אתם בני אדם ואסור לכם להגיד את זה פעם במאה שנים על ידי מספר מצומצם של אנשים? אתם התוקפנים ואתם תמיד מתחילים לתקוף ובסוף חושבים שכולם שונאים אותכם וכולם גזעניים .. אבל לצערי אף פעם לא ראיתי קבוצת ערבים צועקת מוות ליהודים במקומות שהוזכרו לעיל או ב..
להמשך התגובה
מישהו   (22/01/2013 21:36:20)
0 | 0   
22. לכמאל
המוסלמים הערבים שגרים בישראל אחרי שישראל "טבחה" הרגה את אחים שלהם בעזה בעמוד ענן ועופרת יצוקה הם ראו את האחים שלהם מפורקים בעזה הם ערביי ישראל המוסלמים לא יצאו לאינתיפאדה אתם תצאו ? על הקפעת אדמות? .. איפה אתה חי? להם הפקיעו פי 2 יותר אדמות
ואתם הערבים כמו שאתה אומר רק מדברים כולכם "אחים" עלק ישראל הורגת כל יום את האחים שלך בעזה מי זה לא אכפת לך,
מהקפעת אדמות יהיה אכפת לך?
מתן   (22/01/2013 23:17:28)
0 | 0   
23. חסרי בושה
אתם לא מתביישים וחסרי גבולות רק נותנים ביקורות לאנשים ולא מבקרים את עצמכם הרי הכביש נסלל משני הכיוונים גם מדלייה וגם מניר עציון כביש זה בפועל צריך לסלל מזמן כלקח משאיפת הכרמל שהייתה והוא אמור להוות לכלל האוכלוסייה דרך מילוט במצב חירום ולגבי הבנייה הלא חוקית המדינה אשמה בכל הנושא אתם יוצרים עברייני חוק וקוראים לנו פושעים ואנחנו כמו מטומטמים ממשיכים לשרת אותכם .....
דרוזי גאה   (23/01/2013 18:24:13)
0 | 0   
24. פורעי החוק בעיני החוק
גברתי רז, הזכרת את הצד הדרומי של הר הכרמל ושכחת את צידו הצפוני שמקימים שם קו גז בחסות החוק שתבשלי את הסושי שלך ובעיני והדעות שלך המדינה שם פורעת חוק לשם השוואה .... אני בטוח שאת מסכימה איתי בעניין זה.... אני מחכה בקוצר רוח לעוד כתבה ממך על קו הגז ונראה מי יהיה פורע החוק בעינייך הכל כך נוצצות ודואגות לנוף הכרמל.
פארס מולא מירכא   (23/01/2013 20:02:43)
0 | 0   
25. ל רן
אתה צודק הפעם הליכוד נפל כי אנחנו הפלנו אותו תסתכל באתר בלדנא ותראה איזו מהפך עשינו וכל מפלגה כמה קבלה
חלבי   (23/01/2013 20:31:50)
0 | 0   
26. למתן
מתן אתה לא יודיע כמה הבחור הדרוזי סובל אחרי שהוא משתתחרר מהצבא . בצבא כולנו אחים אחרי הצבא אנחנו ערבים בעיניכם אבל אנחנו ערבים גאים אחרי הצבא הכל פתאום נסגר בפני הבחור הדרוזי אין מקום לבנות בית ואם בונה באדמה שלו אז שופטים אותו ונפתח לא תיק ומתחיל לשלם כנסות מיותרים .אתה יכול לתת לי תשובה למה לא מרחיבים תוכניות מתאר בכפרים הדרוזים .אתה יודיע ליד הכפר שלי מגיעים יהודים בונים בתים בלי מתאר בלי חשמל ..
להמשך התגובה
כאמל   (25/01/2013 17:12:32)
0 | 0   
27. תגובה לכמאל
יש בעיות בכפרים הדרוזים
יש בעיות ביושביים יהודים
אצלנו הכל מושלם? חיים כמו מלאכים אתה חושב? יש בעיות אצל כולם אני תמיד אומר את זה
לא רק אצל הדרוזים המדינה זה לא כל היהודים
אני יגיד לך מה אני חושב על הנושא זאת דעה של חלקים גדולים מהיהודים אני בעד זכויות בטח חשמל כל הדברים האלו שחייבים אותם לפני הכל אני נגד דבר אחד אבל והדבר הזה קשור לאדמות אדמת ארץ ישראל שייכת ליהודים כל האדמות שיש פה..
להמשך התגובה
מתן   (25/01/2013 21:50:06)
0 | 0   
28. למתן
אדון מתן אתה יכול להגיד לי מתאי ההורים שלך עלו לארץ אנחנו פה לפני כל היהודים ויש לנו טבו .אני לא יודיע מי הכניס לכם לראש כי האדמות שיכים לכם ואם תמשיכו לחשוב כך זה רק יביא עליכם חורבן וצרות אתה משוה את איזורי התעשייה שיש אצלכם ומקורות התעסוקה לאצלנו .מה יש בכפרים אם זה דרוזים או ערבים איזה תעסוקה אנחנו לא תושבים שווי זכויות זה מה שעם היהודי רוצה לדחוק כל מי שאינו יהודי לפינה .אתם צריכים לדעת שאנחנ..
להמשך התגובה
כאמל   (26/01/2013 13:57:09)
0 | 0   
29. למתן
שכחתי להגיד לך מתן כי העם היהודי סבל ממעיוט ומהשואה .אל תחזרו על הטעות תתנהגו לכולם כשווה ואל תגיד לי שכל האדמות שייכים לעם היהודי כאילו השאר לא קיים .אחרת הסרט יחזור על עצמו.
כאמל   (26/01/2013 15:05:06)
0 | 0   
30. במילה אחת לא
האדמות לא דרוזיות לא מוסלמיות אלא רק של היהודים בקשר לעלייה יש יהודים שנולדו בארץ לפנייך גם ויש יהודים שעלו יש יהודים צבריים אם אתה ידוע מה זה זה אומר שהם נולדו פה ולא עלו גם אלו שכן אלו יותר שיכיים לפה ממך ומכל הערבים כי ארץ ישראל שייכת ליהודים דרך אגב אתה יודע יכול עד מחר להגיד שזה האדמות שלכם" שום דבר לא יצא לך מי זה תאמין לי......
אתה מדבר מעל הפופיק האדמות שלנו עלק אתה חי פה תגור תגיד תודה..
להמשך התגובה
מתן   (26/01/2013 15:06:45)
0 | 0   
31. למתן
למתן זה מראה כמה שאתם גזעניים אתם לא מפיקים לקחים ממה שקרה לכם בעבר ןמה שיקרה לכם בעתיד הלו רחוק אני לא ארד לרמה שלך אבל תדע אנחנו כולל הערבים נשאר בארץ על אפך וחמתך ואנחנו לא נגיד תודה אלא אתם תרוצו אחרינו לגיד תודה .
כאמל   (26/01/2013 17:41:29)
1 | 0   
32. למתן
אם חנין זועבי עשתה מהממשלה שלך צחוק תסיג מסקנות עד כמה המצב שלכם מעורער ומסכנים תאמין לי מתן ואני מבטיח לך ותזכור כל מילה יבו יום ותתחרט על כל מילה שאמרתה אז זה לא יעזור .
כאמל   (26/01/2013 17:47:46)
        
        
        
        
        
        
        
        
kangaroo
kangaroo
kangaroo
חדשות |  חינוך |  פוליטיקה |  ספורט |  תרבות ושירה |  מפגעים ותאונות |  בידור ופנאי |  עסקים |  דרושים |  גולשים כותבים |  משחקים |  הונא נוער |  פפראצי
רגע של נחת |  הונא וידאו |  הונא סדרות |  הונא שופס |  הונא צ'ט |  אודות |  צור קשר |  פרסם אצלנו |  הפוך לדף הבית |  הוסף למועדפים
כל הזכויות שמורות לקנגרו